قوانین و مقررات فروشگاه اینترنتی هایدی

 

همۀ قوانین فروشگاه اینترنتی هایدی منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف‌کننده است و طبیعتاً کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. هایدی در صورت نیاز مجاز است با توجه به شرایط جاری بر کشور و کسب و کار، هر زمان، هر بخش از این قوانین را تغییر داده و کاربران صرفاً با ثبت‌نام، می‌پذیرند که این تغییرات لازم الاجراست.

 

قوانین ثبت سفارش

 

با توجه به این‌که موجودی و قیمت کالاهای هایدی به روز است، نیازی به استعلام قیمت و موجودی نیست، پس از ورود به‌ حساب کاربری و انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آن به سبد خرید مرحلۀ ثبت خرید و پرداخت صورت می‌گیرد. اگر پیش از وارد شدن به‌ حساب کاربری خود در سایت هایدی کالاهای مورد نظرتان را به سبد خرید اضافه کرده باشید، باید در مرحله «ورود به سایت» با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سایت ‏‌شوید. اگر عضو سایت نیستید می‌‏‏توانید به‌ راحتی در چند ثانیه و با واردکردن شماره همراه و رمزی دلخواه که به خاطر می‌سپارید، حساب کاربری خود را ایجاد کرده و سپس سفارش خود را ثبت کنید. پس از تکمیل مراحل خرید، سفارش شما ثبت و آماده پردازش خواهد شد.

 

نکته 1: امکان خرید بدون ثبت نام در سایت وجود دارد، فقط کافی‌ست یک مرتبه کد اعتبارسنجی که برایتان پیامک می‌شود را در زمان ثبت‌نام وارد نمایید.

 

نکته 2: پرداخت صرفاً به ‌صورت اینترنتی انجام خواهد گرفت و از ثبت سفارش به صورت تلفنی و یا شبکه‌های اجتماعی و… معذوریم.

 

نکته3: اگر قیمت محصولی با قیمت روز بازار اختلاف فاحشی داشته باشد و یا  از جانب هایدی اشتباه وارد شده باشد،هایدی امکان لغو آن خرید را دارد و مبلغ مورد نظر به مشتری عودت داده خواهد شد .

 

نکته 4: جهت حمایت از حقوق مصرف‌کننده، راجع به اجناس مصرفی مورد نیاز عامه مردم و پر فروش، در صورت مشاهدۀ خریدهای غیر متعارف (بیش از حد مجاز) امکان لغو فاکتور از جانب فروشگاه اینترنتی هایدی وجود دارد.

 

نکته 5: طبق قوانین فروشگاه اینترنتی هایدی، برای خریدها، متناسب با وزن کالا «هزینه حمل و نقل» دریافت خواهد شد.

 

نکته 6: مشتری موظف است محصولات را مطابق توضیحات مندرج در محصول، مورد استفاده قرار دهد، در صورت عدم رعایت نحوۀ مصرف و بروز هر گونه خسارت، آسیب و… مسئولیت با شخص مصرف‌کننده خواهد بود.

 

نکته 7: در صورت مشاهدۀ هرگونه سوء استفاده از کدهای تخفیف (برای خرید اول، تخفیف روی اجناس خاص و …) هایدی مکلف به ارسال اولین سفارش بوده و بقیۀ سفارشات به صوت خودکار لغو خواهند شد.

 

نکته 8: به دلیل اینکه ارسال تمام سفارش‌ها توسط پست جمهوری اسلامی ایران انجام می‌گیرد، در صورت مشاهدۀ هر گونه آسیب فیزیکی در بسته‌بندی از دریافت بسته خود داری نمایید. هم‌چنین در صورت مشاهدۀ هر گونه آسیب در اجناس از بخش تماس با ما اقدام به ثبت شکایت نمایید.

 

نکته 9: سفارشات مشتریان بنا به نوع سفارشات و حجم سفارشات ،به صورت متغیر از 3 روز تا 7 روز به آدرس درج شده در سفارش ایشان ارسال میشود .

 

نکته 10: امکان لغو و ویرایش سفارش حداکثر تا 2 ساعت پس از ثبت سفارش وجود دارد. چنان‌چه پس از این مدت زمان، کاربر قصد لغو سفارش را داشته باشد، باید در زمان تحویل سفارش، مرسوله را برگشت زده و پس از وصول مرسوله به هایدی، استرداد وجه قابل انجام است.